Wednesday, October 5, 2016

Hoe Kan Ek Leer Yardi

Chris L. Verified Beleggers uit New York , NY 13 November 39 , 14 , 08:53 Ek is wat aansoek doen vir verskeie Leasing Administrateur en assistent Property Manager rolle , hoewel dit 'n effense loopbaan skakelaar van my normale dagtaak as 'n uitvoerende assistent . ( Ek het ook ondervinding as 'n verkoopsbestuurder en as 'n eiendomsagent , so ek is vol vertroue dat ek kan die skakelaar te maak ) . Ek het opgemerk dat baie posisies versoek ervaring met Yardi of soortgelyke sagteware , en ek wil seker maak dat my CV opgemerk . Maar Yardi sal nie individue te leer hoe om die sagteware te gebruik , tensy hulle werk vir 'n maatskappy wat Yardi gekoop . En al die Yardi Youtube tutoriale is geblokkeer vir die publiek . Chris L. Verified 13 November 39 , 14 , 12:25


No comments:

Post a Comment