Friday, October 7, 2016

Hoe Om Die Weeklikse Kaarte Op Forex Gebruik

Hoe om die weeklikse kaarte op Forex gebruik ? Laat ek jou vertel wat ek doen met die weeklikse kaarte . Sy weet dat hoe langer die tyd raam die meer belangrik dit is , so as jy doen die uurlikse en daaglikse kaarte analiseer , wat jy sien op die daaglikse kaarte dis belangriker as wat jy sien op die uurlikse , sy meer akkurate , minder het geraas en het baie meer inligting . In elk geval , as ek lank of kort , ek neem 'n blik op die weeklikse kaarte en kyk of ek kan vergroot my handel om so tyd , is dit nodig om 'n baie duidelike mark toestand te hê ten einde haalbare te wees . Soos die EURAUD nou , 'n blik op dit : As ek 'n handelsmerk op die EURAUD vind , sal ek beslis skaal dit hier , sy duidelik dat die mark is die handel in 'n baie goed gedefinieerde reeks , en aangesien dit van die onderkant van die reeks is verwerp , is dit waarskynlik om voort te gaan sy pad boontoe totdat dit die volgende LT weerstandvlak bereik . Maak sin? Laat my know8230 ;


No comments:

Post a Comment